#Trend gespot! Cupcakes bakken & versieren

Heey mensen! In 2011 heerst de allernieuwste rage; cupcakes bakken en ze zo creatief mogelijk versieren! Mijn kookkunsten zijn niet de allerbeste.. maar met leuke kookboekjes moet het toch wel lukken.

Hmm..als je nu al honger krijgt, check dan deze overheelijke & leuke cupcakes.. hoe krijg je het voor mekaar ség? : ) Kijk naar de cupcakes van profs en vergelijk met mijn homemadebymee cupcakes# -> comments! : )

1 Mario Spelletje -cupcake inspi’ Made by Jade (mijn crea~vriendin)

2 Mijn versie van Mario-homemadebymee! : )

3 Tha Cookie Monster (cupcakewinkeltje in onze straat :P)

 4 Mijn versie van ‘thecookiemonster’ made samenmet de allerliefste zus Babette ❤

5 Sorbetijsjescupcakeversion #cupcakewinkel

6 Mijn eigen creatie; bunnycupcake! Met recept van #cupcakewinkel

{Bella}

Dit bericht werd geplaatst in Trend gespot!. Bookmark de permalink .

Een reactie op #Trend gespot! Cupcakes bakken & versieren

  1. jlovesbeauty zegt:

    ooh die Mario cupcakes xp
    Superschattig!

Geef een reactie

